zondag 29 december 2013

De foto zijn helaas niet perfect - Amsterdam Light Festival



Dit zijn foto's van de lichttour door Amsterdam. Ik had helaas geen goede camera meegenomen. 
De foto's zijn dan ook niet perfect. Maar je krijgt wel een indruk.
Onderstaande blokken kregen steeds een andere kleur. Ook was er geluid bij van een stad.
Hier is nog meer te zien.





Hieronder een paar buizen met verlichting erop.met aan beide zijde spiegels waardoor je er veel meer ziet dan er in werkelijkheid zijn.


Vliegende objecten die steeds van kleur veranderen.



TL buizen als een soort hart???

 Lichtshow op de zeilen.


Goud en heel veel lichtjes.




video

Het filmpje heb ik met mijn telefoon gemaakt en geeft alleen een indruk.

Wij hebben de tour gelopen maar er is ook een mogelijkheid om met de boot te gaan.
Groetjes Janny

6 opmerkingen:

Marianne zei

Hier in Brabant (Eindhoven) hebben ze ook zoiets elk jaar: Glow! Mooie foto's Janny!
xxx Marianne

stiefbeen zei

Nou JannY het is anders heerlijk om dit allemaal te zien

Dietmut zei

ik ben er helaas niet aan toe gekomen. Leuke serie. Ik wens je een fijne jaarwisseling en een voorspoedig 2014. Lieve groet, Dietmut

albertine r zei

Ik heb het lichtfestival op meerder blogs langs zien komen. Toch wel heel bijzonder. Je hebt ondanks de camera toch een leuk overzicht gegeven.

Ik wens je een heel gezond en fijn 2014!
groet Albertine

Elly zei

Je foto's geven inderdaad een goede indruk van de kunstwerken. Helaas was ik dit jaar niet in de gelegenheid te gaan.
Ik wens je veel goeds het komende jaar en ook veel mooie fotomomenten.
Gr. Elly

Joke van de Klift zei

Mooi Janny, het lijkt me een heel spektakel erg mooi om te zien!

Groetjes, Joke